Vanaf 1 oktober 2021 is CloudDokter ook via WhatsApp bereikbaar!

Vanaf 1 oktober 2021 is CloudDokter ook via WhatsApp bereikbaar. Zo kunt u rechtstreeks in contact komen met een doktersassistente. De WhatsApp-service werkt snel, efficiënt en is makkelijk in gebruik. Het werkt nagenoeg hetzelfde als sms, maar dan gratis via uw internetverbinding.

 

Het WhatsApp nummer waarop u CloudDokter kunt bereiken, is 06 25 49 57 25

 

Let op: Er zijn wel een aantal belangrijke spelregels!

 

De WhatsApp-service is niet bedoeld voor:

  • Gespreksoproepen.
  • Acute zorgvragen.
  • Het verzetten of annuleren van afspraken.
  • Privacygevoelige informatie, zoals persoonlijke medische vragen of labuitslagen.

 

U kunt de WhatsApp-service op de eerste plaats gebruiken voor:

  • Algemene servicevragen, bijvoorbeeld over openingstijden, locaties, bereikbaarheid, enzovoort. Als wij via WhatsApp geen antwoord kunnen geven, helpen we u indien mogelijk wel verder op weg.
  • Wij lezen en behandelen uw geappte vragen tijdens kantooruren. Appen buiten die tijden mag natuurlijk altijd, het antwoord volgt dan alleen pas de volgende werkdag. Onze reactie komt dus niet altijd direct.
  • Antwoorden op algemene vragen over CloudDokter zijn ook te vinden op deze website. Kijk altijd eerst even of u hier een antwoord op uw vraag kunt vinden.

CloudDokter is ook via WhatsApp bereikbaar!

CloudDokter is nu ook via WhatsApp bereikbaar. Zo kunt u rechtstreeks in contact komen met een doktersassistente. De WhatsApp-service werkt snel, efficiënt en is makkelijk in gebruik. Het werkt nagenoeg hetzelfde als sms, maar dan gratis via uw internetverbinding.

 

Het WhatsApp nummer waarop u CloudDokter kunt bereiken, is 06 25 49 57 25

 

Let op: Er zijn wel een aantal belangrijke spelregels!

 

De WhatsApp-service is niet bedoeld voor:

  • Gespreksoproepen.
  • Acute zorgvragen.
  • Het verzetten of annuleren van afspraken.
  • Privacygevoelige informatie, zoals persoonlijke medische vragen of labuitslagen.

 

U kunt de WhatsApp-service op de eerste plaats gebruiken voor:

  • Algemene servicevragen, bijvoorbeeld over openingstijden, locaties, bereikbaarheid, enzovoort. Als wij via WhatsApp geen antwoord kunnen geven, helpen we u indien mogelijk wel verder op weg.
  • Wij lezen en behandelen uw geappte vragen tijdens kantooruren. Appen buiten die tijden mag natuurlijk altijd, het antwoord volgt dan alleen pas de volgende werkdag. Onze reactie komt dus niet altijd direct.
  • Antwoorden op algemene vragen over CloudDokter zijn ook te vinden op deze website. Kijk altijd eerst even of u hier een antwoord op uw vraag kunt vinden.
Skip to content